lördag 30 maj 2009

Slappa i solen

Det sista jag gjorde innan jag lämnade förlaget igår var att mejla över några filer med text som behöver redigeras. Jag har hela tiden skjutit på detta eftersom jag har tvingats prioritera andra bokprojekt som det är mer bråttom med. Eftersom just de här författarna är så duktiga på att hålla tider känns det extra jobbigt att det just nu är jag som gör att projektet står still. Att det ska vara så himla svårt att hinna med ibland!

Men idag skiner ju solen! Det går helt enkelt inte att sitta inne och jobba. Kanske blir det regn i morgon. Jag misstänker dock att det inte blir så. Jag misstänker att det blir en sen söndagskväll för mig istället. Det gör inte så mycket. Bara jag får slappa i solen idag! Gör det ni också!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se